За курса
Дигиталната академия на Кока-Кола в SoftUni Digital ще разкрие тънкостите в създаването и реализирането на стратегиите зад най-популярните безалкохолни напитки в световен мащаб. Специалисти от Системата на Кока-Кола в България ще споделят какви са основните принципи и тенденциите в сферата на маркетинга и комуникациите, как подходът към представянето на портфолиото на пазара се променя и адаптира в динамична среда и кои са начините за успешно достигане до потребителите, изграждане на имидж и социално-отговорни програми.
Академията включва три части на следните теми „Управление на брандове и дигитален маркетинг“, "Маркетингови кампании" и "Комуникации и корпоративна социална отговорност".
Умения, които ще придобиеш
-
Развитие на бизнес модели и платформи за електронна търговия
-
Разработка и изпълнение на успешни маркетингови стратегии
-
Как инфлуенсърите влияят на потребителските нагласи и поведения?
-
Изграждане на доверие и автентичност чрез инфлуенсър маркетинг
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Real Magic маркетингови кампании – създаване и управление – част 1
- 3. Real Magic маркетингови кампании – създаване и управление – част 2
- 4. Насърчаване на електронния бизнес на Кока-Кола чрез омниканален подход за продажби (Eлектронна търговия & Бизнес развитие)
- 5. Инфлуенсърите и ролята им в създаването на истинска магия за консуматора