Loading...
курс

Google Analytics Advanced - май 2025

Начало Начало: 13 май 2025
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Конфигуриране на събития и конверсии в GA4
  • Анализиране на потребителското поведение
  • Сегментиране и аудитории в GA4
  • Анализиране на рекламни кампании и атрибуция
  • Работа с Google Tag Manager и Looker Studio
  • Използване на AI технологии за автоматизирано генериране на Insights и прогнози

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • GA4 Advanced Settings: Events and Conversions Configuration

    • Property Management Foundations: User and Access Management, Property Personalization;
    • Event Tracking;
    • Interface-Based Event Creation;
    • Conversion Strategy and Implementation.

    Дата: 13 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Detailed Analysis of User Behavior

    • Foundations of Behavioral Analysis in GA4;
    • Path Analysis and User Flows;
    • Cross-Channel Interaction Analysis;
    • Practical Behavioral Analytics Applications.

    Дата: 15 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Segmentation and Audiences in GA4

    • Segmentation Fundamentals in GA4;
    • Comparison Segments for Analysis;
    • Audience Creation in GA4;
    • Audience Activation and Measurement.

    Дата: 20 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Analysis of Advertising Campaigns and Attribution

    • Attribution Fundamentals in GA4;
    • Google Ads Integration;
    • UTM Implementation Strategy;
    • Campaigns Analysis.

    Дата: 22 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • E-commerce and Google Analytics

    • E-commerce Fundamentals in GA4;
    • Core E-commerce Tracking Implementation;
    • Shopping Funnel Analysis;
    • E-commerce Attribution and Marketing Analysis.

    Дата: 27 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Workshop: AI Automations in Google Analytics

    • How GA4 Uses AI for Predictive Analysis;
    • Automated Insights and Recommendations;
    • AI-based Audiences and Predicting Customer Behavior;
    • Sample GA4 Report Analysis with AI.

    Дата: 29 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Google Tag Manager

    • GTM Fundamentals and Architecture;
    • Strategic Benefits of GTM;
    • GTM Techniques;
    • Workshop: Building a GTM Implementation Plan (Hands-on Exercise).

    Дата: 3 юни (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Looker Studio: Report Automation

    • Data Visualization Fundamentals;
    • Looker Studio Essentials;
    • GA4 Data Connection Setup;
    • Building Effective GA4 Dashboards;
    • Dashboard Automation and Distribution.

    Дата: 5 юни (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • API Integrations, BigQuery and Measurement Protocol

    • Measurement Protocol Implementation;
    • GA4 API Ecosystem Overview;
    • BigQuery Integration Fundamentals;
    • Workshop: Advanced Data Integration Project.

    Дата: 10 юни (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Exam Preparation

    • Preparation for the Exam Assignment.

    Дата: 12 юни (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 22 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 21 и 22 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 21 юни до 23:30 часа на 22 юни.

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 13 юли до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 12 и 13 юли, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 12 юли до 23:30 часа на 13 юли.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за маркетинг специалисти, аналитични експерти, уеб администратори и професионалисти в eCommerce и дигиталния маркетинг, които искат да усъвършенстват уменията си за работа с Google Analytics 4, автоматизация и интеграция на данни. За курса е необходим английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 11 май. Обучението стартира на 13 май 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 22 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 21 юни и 22 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 20 май).

Благовест Йорданов

Преподавател

Основател и управляващ съдружник в ID Consult - дигиталната агенция, фокусирана върху успеха на клиентите си.

Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.

Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.
<< Обратно към всички издания на курса "Google Analytics Advanced"

Google Analytics Advanced - май 2025

Начало: 13 май 2025
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Google Analytics Advanced - май 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.