За курса
Този курс ще запознае обучаващите се с основите на маркетинга в социалните медии – какво е влиянието в бизнеса, кои са основните канали и техните характеристики, как да създават съдържание и да бъдат успешни в кампаниите си. Курсистите ще влязат в обувките на професията "мениджър социални медии", за да разберат какви са основните инструменти. И не на последно място, ще има за всекиго по нещо – от скок в дигиталната култура до по-ползотворно присъствие в мрежата.
Умения, които ще придобиеш
-
Създаване на съдържание за социалните медии
-
Работа с различни маркетинг инструменти
-
Дефиниране на таргет персони
-
Поставяне на маркетинг цели
-
Работа с функционалностите на Facebook, Instagram и TikTok
-
Използване на AI инструменти за маркетинг
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Ролята на социалните медии в бизнеса
- 3. Професия "Мениджър социални медии“
- 4. Социалните мрежи – видове платформи
- 5. Facebook маркетинг
- 6. Instagram & TikTok маркетинг
- 7. LinkedIn маркетинг
- 8. Създаване на съдържание
- 9. Подготовка за изпит
- 10. Редовен изпит
- 11. Поправителен изпит