За курса
Този практически курс ще въведе обучаващите се в света на маркетинга в социалните медии - от основните платформи и техните функционалности до създаването на съдържание, стратегическо планиране и измерване на резултати. Участниците ще разберат какво стои зад професията "мениджър социални медии", какви са нужните умения и как да използват безплатни и достъпни (AI) инструменти за постигането на видими резултати.
Умения, които ще придобиеш
-
Създаване на съдържание за социалните медии
-
Работа с различни маркетинг инструменти
-
Дефиниране на таргет персони
-
Поставяне на маркетинг цели
-
Работа с функционалностите на Facebook, Instagram и TikTok
-
Използване на AI инструменти за маркетинг
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Ролята на социалните медии в бизнеса
- 3. Професия "Мениджър социални медии"
- 4. Настройване на (бизнес) профили
- 5. Facebook маркетинг
- 6. Instagram & TikTok маркетинг
- 7. LinkedIn маркетинг
- 8. Създаване на съдържание
- 9. Подготовка за изпит
- 10. Редовен изпит
- 11. Поправителен изпит