За курса
През последното десетилетие, областта на връзките с обществеността претърпя сериозна метаморфоза, най-вече чрез ролята на социалните медии в комуникациите. 24-часовата свързаност се превърна едновременно в удобство и предизвикателство, докато целта пред ПР специалистите остана една – да изграждат доверие. Ако фокусът в миналото беше върху работата с традиционни медии, днес ПР-ите създават мрежа от виртуални контакти с журналисти, блогъри и инфлуенсъри. Те могат да управляват дигиталната среда на компанията, да анализират интернет аудиторията, да пишат прессъобщения с цел SEO и вайръл разпространение.
Умения, които ще придобиеш
-
Разбиране на предимствата на дигиталния ПР
-
Познания за структурата на агенция по Дигитален ПР
-
Анализиране на интернет аудиториите
-
Работа с основни инструменти в социалните медии
-
Работа с инфлуенсъри и управление на процесите
-
Писане на ефективни онлайн прессъобщения
-
Писане на текстове с цел SEO оптимизация
-
Анализиране на структурата на един дигитален бранд
Теми
- 1. Ресурси
- 2. От ПР към Дигитален ПР
- 3. Социалните медии в Дигиталния ПР
- 4. Инфлуенсър маркетинг
- 5. Дигитални прессъобщения и управление на медиа връзки
- 6. SEO – техники, статии и backlinks
- 7. Архитектура на дигиталния бранд
- 8. Редовен изпит
- 9. Поправителен изпит