За курса
Също така курсът ще даде познания на обучаващите се и за развитието на чатботовете като технология, видове чатботове, добри практики при създаването и промотирането на чатбот, както и ще бъдат разгледани кейс стъдита на успешни български чатботове. Ще се обърне внимание и на използването на чатбот като инструмент за надграждане на самия сайт на бизнеса, както и вписването на чатбота в дигиталната екосистема на бизнеса. За практика ще се използва безкодовата платформа за AI чатботове - Umni.bg.
Умения, които ще придобиеш
-
Планиране на AI чатбот
-
Използване на AI чатбот в маркетинг кампании
-
Създаване на AI чатбот за сайт
-
Трениране на разговорен AI за чатбот
-
Използване на AI чатбот за клиентска поддръжка
-
Цялостно разбиране на концепциите за чатбот
-
Познаване на добри практики и трендове в работата с чатбот
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Въведение в чатботовете
- 3. Планиране на AI Chatbot
- 4. Изграждане и обучение на AI Chatbot
- 5. Популяризиране и стартиране на чатбота
- 6. Използване на чатботове за продажби, маркетинг и клиентско обслужване
- 7. Чатботовете - в HR и като бизнес
- 8. Успешни истории
- 9. Подготовка за изпит
- 10. Редовен изпит
- 11. Поправителен изпит