За курса
По време на курса участниците ще се научат да разбират потребителското поведение, да правят проучвания и да обработват данни. Ще разберат как да създават стратегия, как да поставят ясни цели и да създават успешно всички типове кампании в Google Search, Display и Video. Ще придобият основни умения като мониториране и оптимизиране на получените резултати.
Умения, които ще придобиеш
-
Планиране и създаване на стратегия
-
Работа с Tag Manager и Google Analytics
-
Работа с инструменти за проучване
-
Работа с Google Ads Editor
-
Създаване и управление на различни типове кампании
-
Правилно разпределяне на рекламни бюджети
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Цели и стратегии
- 3. Google Analytics и Tag Manager
- 4. Автоматизация в Google Ads
- 5. Одит и workshop
- 6. Кампании в търсачката
- 7. Ремаркетинг
- 8. Demand Gen и Performance Max кампании
- 9. Google Ads Editor, мониторинг и оптимизация на резултати
- 10. Подготовка за изпит
- 11. Редовен изпит
- 12. Поправителен изпит