E-mail Marketing като успешен подход в дигиталната среда с Жюстин Томс

Жюстин Томс се занимава с дигитален маркетинг вече цели 21 години. Пътешествието в web & digital за нея стартира през 1998-ма със старта на агенцията и Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и продължава с конкурса „БГ Сайт“, последван от „Сайт на годината“. През професионалната си кариера е написала 15 книги на тема дигитални комуникации, преподава в НБУ и СофтУни, както и в други академии и университети. Била е лектор на най-ключовите за България и Европа дигитални събития, конференции и семинари. Работила е със стотици брандове за консултиране и изграждане на онлайн присъствие, като например Shell и McDonalds, различни мобилни оператори, автомобилни и фармацевтични компании, както в България, така и по света.
Днес Жюстин ще ни разкаже малко повече за ролята на имейл маркетинга и какво да очакваме в предстоящия курс - E-mail Marketing - ноември 2019. Вижте интервюто, което проведохме с нея:
Имейл маркетингът като част от дигиталния маркетинг - каква е неговата роля?
Хубавото на дигиталния маркетинг е, че има много решения и начини, и няма водещ такъв. Това го прави и сложен, разбира се. Имейл маркетингът е важна част от микса, но при определен вид бизнеси, при специфични аудитории и то ако се реализира по правилния начин. Според различни изследователи, именно имейл маркетингът е с най-високо ROI все още.
Защо имейл маркетингът е успешен маркетинг подход и каква е стойността за потребителите?
Защото имаме маркетинг на позволението, защото потребителят е сегментиран и посланието е доста по-лично към него. Можем да общуваме с автоматизация на комуникацията, без това да е досадно за потребителите. Именно това го прави ефективен и желан подход за доста бизнеси.
Какво предстои да научим в курса по имейл маркетинг през ноември 2019?
Курсът ще положи основите за добрата имейл маркетинг кампания. Ще даде базови познания и за подхода, и за сегментацията, и за автоматизацията. Ще покаже и как да се подреди имейл маркетингът в цялостния дигитален микс. С много реални примери от практиката.
За какви хора е подходящ този курс?
Курсът полага основа и за всеки, който желае да се занимава с дигитален маркетинг или има свой бизнес, който иска да развива успешно и дигитално, той е подходяща първа стъпка в тази посока.
Не пропускайте да се запишете в предстоящия курс - E-mail Marketing - ноември 2019, с лектор Жюстин Томс. Той е с цялостна практическа насоченост, за да усвоявате максимално ефективно всички нови знания, като ще ви представи някои от най-добрите и доказани имейл маркетинг практики. За повече информация и записвания - вижте ТОЗИ линк!