Маркетингът като страст за развитие - Диляна Дойчинова

Диляна Дойчинова е Social Media Marketing Expert в СофтУни, както и един от успешно завършилите цялостната програма на SoftUni Digital студенти. Тя се определя като маркетохолик, защото маркетингът е повече от възможност за успешна кариера за нея. В следващите редове ще научите повече любопитна информация за нейното професионално развитие и обучението и в SoftUni Digital:
Здравей! Представи се пред читателите ни :)
Здравейте, казвам се Диляна Дойчинова и съм маркетохолик. :) С маркетинга се запознахме още в гимназията. Не беше любов от пръв поглед, но след СофтУни се превърна в страст за развитие в тази сфера. Залитнах за малко по социологията, но 4 години по-късно се върнах към него. Завърших магистратура „Маркетинг мениджмънт“ в Холандия и се върнах, за да работя в България.
Намерих си работа за по-малко от седмица като маркетинг-координатор в една международна компания, където се опитвах да обвържа всичките си натрупани теоретични знания досега с практиката. Впоследствие завърших и цялостната програма на SoftUni Digital, смених работата си и се специализирах. Към днешна дата съм Social Media Marketing Expert в SoftUni. :)
Как започна история ти със SoftUni Digital? Какво те накара да потърсиш широкообхватна програма по дигитален маркетинг?
Въпросната компания, в която работех преди, поддържаше имейл маркетинга си и страница във Facebook и Linkedin, чието развитие беше част от задълженията ми. В тази връзка ме изпратиха на еднодневно обучение, посветено на социалните медии, където се запали и интересът ми към дигиталния маркетинг.
След бързо търсене в Google открих и SoftUni Digital. Вече познавах SoftUni като бранд и нямах никакво съмнение в качеството на обучението. Първоначално се записах за курса по Facebook маркетинг, по време на който разбрах и за съществуването на цялостната програма по дигитален маркетинг. Почаках няколко месеца и се записах за нея…
Така, курс след курс, развивах различните канали на компанията, в която работех. Пишех статии, вдигах open rate-a на имейл маркетинга ни, започнах да рекламирам във Facebook, поех и рекламата в Linkedin... Към март месец (тогава се провеждаше SEO Курса) статиите ми вече включваха и ключови думи.
Тогава получих и предложение за работа в SoftUni. Нямаше как да откажа! :)
Какви са най-големите предимства на програмата, според теб?
Широкообхватният учебен план, който ми позволи да изуча дигиталния маркетинг на 360 градуса, както и лекторите, които са професионалисти в своята област. С тези две неща в комбинация, получих ценни практически насочени знания, които ми помагаха в работата още на следващия ден. Без абстрактни концепции и остарели данни - само конкретни съвети и добри практики от успешни кампании.
Друго много голямо предимство е това, че цялостната програма е създадена за напълно начинаещи, което позволява лесна преквалификация или надграждане на традиционните маркетинг знания и умения.
След преминаването на програмата лесно успях да се специализирам в социалните медии с няколко допълнителни курса от мастър класовете. Сега е още по-лесно за новите курсисти. Обновената програма SoftUni Digital 2.0 дава възможност да специализират в конкретна професия, където курсовете са специално подбрани и няма нужда да се ровят часове наред в интернет, изследвайки какво изисква професията, както направих аз. :)
Какъв съвет би дала на бъдещите курсисти?
Не се притеснявайте дали ще имате време. Независимо дали се запишете присъствено или онлайн - ще имате достъп до записите на лекциите и ще можете да ги гледате в удобно за вас време. Задавайте въпроси и създавайте контакти, те са много ценни впоследствие.
За да е успешен един човек, трябва да се развива! :) Първият курс - Marketing Basics, e безплатен, точно за да можете да опитате. След него ще можете да вземете информирано решение дали да продължите, а вие ще го направите.